CZ SK PL
Skipasy zadarmo
Získajte zadarmo skipasy pri svojej objednávke nad 80,- € Viac
Doručenie zadarmo
Doručenie zadarmo od 600,- € Viac
Darčeky
Máme darček aj pre teba Viac

FAQs

Často kladené otázky

 

1.   Môžem tovar vrátiť?

U nás nie je problém tovar vrátiť. Musia byť ale splnené určité podmienky:

  1. Tovar vrátite čo najskôr po doručení, a to najdlhšie do 14 dní od obdržania objednaného tovaru. Alebo nám dovtedy aspoň oznámite odstúpenie od kúpnej zmluvy a ďalej postupujete podľa našich obchodných podmienok.

  2. Vyplňte, prosím, formulár na odstúpenie od kúpnej zmluvy na www.eski.sk/vratenie (vyberte možnosť "vrátenia tovaru").

  3. Tovar bude doručený späť na sklad nepoužitý, nepoškodený a v originálnom obale.

  4. Adresa pre odoslanie vráteného tovaru:užité, nepoškozené a v originálním obalu.
    GOLD SPORT s.r.o.
    Nový Svět 350
    Harrachov
    512 46
    Česká republika

 

2.   Ak mi vybraná veľkosť nesedí, môžem ju vymeniť?

Áno, u nás je možné tovar vymeniť. Postupujte nasledovne:

  1. V našom eshope objednajte čo najskôr požadovanú správnu veľkosť daného výrobku.

  2. Pôvodný tovar vráťte štandardným spôsobom popísaným vyššie v časti "Môžem tovar vrátiť".

  3. Po obdržaní vráteného tovaru Vám čo najrýchlejšie prevedieme na Váš účet peniaze za chybne zakúpený tovar. Novo správne objednanú veľkosť / dĺžku tovaru Vám zašleme obratom (nečakáme teda na vrátenie pôvodného tovaru, ktorý ste chybne vybrali). Spôsob dopravy a úhrady novo vybraného tovaru záleží na Vašom výbere v novej objednávke.

 

3.   Môžem tovar vrátiť aj po vianočných sviatkoch?

U nás nie je problém zakúpiť tovaru teraz a vrátiť ho po Vianociach, ak splníte nasledujúce podmienky:

  1. Do poznámky k objednávke napíšete, že sa jedná o vianočný darček.

  2. Tovar vrátite čo najskôr po vianočných sviatkoch (odošlite ho najneskôr druhý pracovný deň po vianočných sviatkoch).

  3. Vyplníte formulár na www.eski.sk/vratenie (vyberte možnosť "vrátenia tovaru").

  4. Tovar bude doručený späť na sklad nepoužitý, nepoškodený a v originálnom obale.

  5. Adresa pre odoslanie vráteného tovaru:  
    GOLD SPORT s.r.o.
    Nový Svět 350
    Harrachov
    512 46
    Česká republika

 

4.   Ako reklamovať chybný výrobok?

Reklamovaný tovar odošlite späť k nám spolu so sprievodným listom. Reklamačný poriadok aj formulár pre vygenerovanie sprievodného listu nájdete na www.eski.sk/reklamacie.

Adresa pre odoslanie reklamovaného tovaru:
GOLD SPORT s.r.o.
Nový Svět 350
Harrachov
512 46
Česká republika

Prosíme, počítajte s nasledujúcimi podmienkami reklamácie tovaru:

  1. 30-dňová zákonná lehota na vybavenie reklamácie sa počíta od doručenia tovaru na vyššie uvedenú adresu nášho skladu,

  2. po odbornom posúdení môže byť reklamácia uznaná alebo zamietnutá,

  3. v prípade uznania reklamácie nie je možné zvoliť Vami preferovaný spôsob riešenia. Uznávaná reklamácia je riešená vrátením peňazí na Váš bankový účet alebo výmenou za nový tovar alebo opravou reklamovaného tovaru.

  

5.   Ako mi budú doručené darované skipasy?

Skipasy zadarmo je možné získať v našom eshope pri splnení podmienok danej akcie (pozri www.eski.sk/skipasy).
Vouchery na skipasy zadarmo sú následne zasielané v elektronickej podobe spoločne s faktúrou za nákup v našom eshope. Vouchery sú priamo súčasťou faktúry, a to na jej druhé a ďalších stranách.
Ak vám správa alebo príloha nedorazila, potom je pravdepodobné, že ich odstránil Váš antivírusový program alebo poštový klient, prípadne boli presunuté do nevyžiadanej pošty.
Ak budete mať ďalšie otázky k akcii Skipasy zadarmo zasielajte je spolu s prípadnou predchádzajúcou emailovou korešpondenciou v tejto veci na adresu skipasy@eski.sk.

 

6.   Prečo moja objednávka trvá niekedy dlhšiu dobu, než bolo stanovené?

Našim cieľom je ponúknuť zákazníkom pokiaľ možno čo najširšiu ponuku zimných športových potrieb. Avšak niektoré neštandardné lyže, lyžiarky, helmy atď. a nie celkom bežné veľkosti sú vyrábané a dodávané výrobcom či distribútorom v obmedzenom množstve. Často sú i priamo na zákazku vyrábané a preto niekedy dochádza k oneskoreniu pri následnom dodaní zákazníkovi. Buď v dôsledku čakania na vyrobenie výrobku, alebo pretože sme ho objednali priamo pre Vás zo vzdialenejšieho skladu v Európe, kde bol ešte k dispozícii.

Náš tím vždy usilovne pracuje na čo najrýchlejšom dodaní, napriek tomu však predĺženie dodacej lehoty v niektorých z vyššie uvedených prípadov nedokážeme ovplyvniť.

 

7.   Prečo ponúkame lyžiarky vždy po dvoch číslach napríklad 27 a 27,5?

Číslovanie lyžiarskych topánok je uvedené v dvoch veľkostiach. Každá dvojica čísel má rovnaký rozmer skeletu aj vnútornej topánočky. V prípade potreby menšej veľkosti vložíte medzi topánočku a skelet alebo medzi originálnu ortopedickú vložku a topánočku priložený lifter (vložku). Vložením liftera zmenšíte priestor v topánke, teda v prípade veľkosti napr. 27 / 27,5 získate veľkosť 27.

Velikost lyžáků - 750x150px.png
 

8.   V čom spočíva služba nastavenie bicykla?

Pri objednaní platené služby "nastavenie bicykla” bude vykonané nasledovné:

  • nastavenie bŕzd
  • nastavenie prehadzovačiek
  • vycentrovanie kolies
  • nafúknutie duší

Vzhľadom na podmienky prepravných (kuriérskych) spoločností musí byť po rozbalení bicykla z kartónu vykonaná zákazníkom alebo odborným servisom ešte montáž niektorých častí:

  • sedlo
  • predné koleso
  • riadidlá
  • pedále
  • blatníky (iba pri niektorých modeloch)
  • svetlo (iba pri niektorých modeloch)
  • niektoré káble u elektrobicyklov musia byť zapojené


Pri montáži pedálov dbajte z dôvodu rozdielnych závitov (pravý a ľavý) na umiestnenie príslušného pedálu do kľuky na správnej strane bicykla.
 

Každý výrobca doporučuje po prejdení niekoľkých kilometrov prehliadku bicykla a prípadné dotiahnutie povolených skrutiek a spojov.
Po preprave kuriérom sa môže výnimočne stať, že prešmýkač či brzdy bude potrebné znovu nastaviť.
 

Ak ste si k Vami zakúpenému bicyklu neobjednali zároveň aj službu "nastavenie bicykla”, odporúčame Vám pre zostavenie a nastavenie bicykla využiť služby odborného servisu.


Náradie a olej nie sú súčasťou dodávky bicykla.

Objednaním služby "nastavenie bicykla” môže dojsť k predĺženiu dodacej doby o 3 dni.

A ako rozbaliť bicykel z krabice? Pozri príkladová videá na YouTube:
Pells   -   https://www.youtube.com/watch?v=yGqXcsbDYnc
Kross   -   https://www.youtube.com/watch?v=KUjww-y5okM
Leader Fox   -   https://www.youtube.com/watch?v=OqUEvOcm9Vg

 

9.   Ako zistím číslo rámu bicykla?

Čísla rámov Vám z logistických dôvodov nemôžeme oznamovať, nie sú totiž uložené v našom systéme.

Sami číslo rámu nájdete tu:
•    Vo väčšine prípadov na spodnej strane rámu pod stredovou osou.
•    Na hornej, spodnej alebo sedlovej rámovej trubke.
•    Na zadnej alebo spodnej vidlici.

Ak kvôli následnému poisteniu bicykla potrebujete uviesť číslo rámu vo faktúre, uveďte túto skutočnosti do poznámky už pri objednávke. Neskoršie potvrdenie z našej strany už nie je možné.

 

10.   Môže dôjsť k oneskoreniu dodávky v súvislosti so situáciou okolo pandémie koronavírusu?

Situácia je zložitejšia.  Naše vlastné predajné kapacity sú dostatočné a dokonca aj vyššie ako pred pandémiou.  Z našej strany sme teda schopní realizovať dodávky v termínoch, ktoré sú uvedené pri jednotlivých produktoch.

Vzhľadom na globalizáciu výroby, keď jednotliví subdodávatelia pochádzajú prakticky z celého sveta a sú teda v súčasnej dobe veľmi často, neočakávane a v rôznej miere ovplyvnení opatreniami proti ochoreniu Covid-19, však môže dôjsť k oneskoreniu dodávok od výrobcov, a to aj tých, ktoré máme už dlho dopredu zazmluvnené.

Vďaka skokovému nárastu nákupov v internetových obchodoch v čase pandémie sú na hrane svojich kapacít aj dopravcovia tovaru. Tí sú navyše samozrejme tiež ovplyvnení všetkými ďalšími opatreniami proti ochoreniu Covid-19 podobne ako výrobcovia (ochorenie zamestnancov, karantény, akútne núdzové opatrenia zo strany štátu a úradov atp.).

Na základe vyššie uvedeného Vás teda prosíme o zhovievavosť, ak dôjde k oneskoreniu dodávky Vašej objednávky nad dobu uvedenú pri jednotlivých produktoch.

 

11.  Naúčtujete mi nejaký poplatok, keď bez predchádzajúceho dohovoru s vami neprevezmem objednanú zásielku alebo ma v prípade vami objednaného zvozu nezastihne vodič kuriérskej služby na dohodnutej adrese?

Bohužiaľ áno. Prepravné spoločnosti nám totiž v takýchto prípadoch svoje služby tiež účtujú.
Z našej strany od Vás teda budeme požadovať úhradu poplatku zodpovedajúceho cene za doručenie tovaru pri objednaní v našom eshope - www.eski.sk/postovne. Úhradu tohto poplatku budeme požadovať aj v prípadoch, keď doručenie pôvodne objednaného tovaru bolo zadarmo.

 

12.  Kedy môžem zaplatiť svoju objednávku prevodom?

Akonáhle Vám emailom zašleme faktúru. Jej súčasťou bude aj číslo nášho bankového účtu. Faktúru Vám odošleme v okamihu, keď Vami objednaný tovar príjmeme na sklad. Na základe tejto faktúry Vás prosíme o úhradu objednávky. Pokiaľ chcete odoslanie objednaného tovaru k Vám urýchliť, zašlite nám na email dotaz@levnelyze.cz potvrdenie o vykonanej platbe z Vášho internetového bankovníctva vo formáte PDF. Z našej strany potom tovaru vyexpedujeme v čo najkratšom možnom termíne. Zároveň je však nutné počítať s tým, že termín príjmu Vami objednaného tovaru na náš sklad je závislý na rýchlosti doručenia od distribútora (väčšinou 2 - 7 pracovných dní).

 

Tento web používa cookies

Niektoré sú nevyhnutné pre fungovanie webu, iné využívame k štatistickému vyhodnocovaniu, na účely marketingu, prípadne sa jedná o cookies tretích strán. Súhlas s použitím iných cookies ako nevyhnutných pre fungovanie webu je dobrovoľný. Kliknutím na tlačidlo "Súhlasím!" sa aktivujú všetky cookies. Váš výber nepovinných kategórií cookies môžete kedykoľvek zmeniť v Upraviť nastavenie. Ďalšie informácie nájdete v našom Prehlásení o použití cookies.