CZ SK PL
Skipasy zadarmo
Získajte zadarmo skipasy pri svojej objednávke nad 80,- € Viac
Doručenie zadarmo
Doručenie zadarmo od 200,- € Viac
Darčeky
Máme darček aj pre teba Viac

FAQs

Často kladené otázky

 

1.   Môžem tovar vrátiť?

U nás nie je problém tovar vrátiť. Musia byť ale splnené určité podmienky:

  1. Tovar vrátite čo najskôr po doručení, a to najdlhšie do 14 dní od obdržania objednaného tovaru. Alebo nám dovtedy aspoň oznámite odstúpenie od kúpnej zmluvy a ďalej postupujete podľa našich obchodných podmienok.

  2. Vyplňte, prosím, formulár na odstúpenie od kúpnej zmluvy na https://www.eski.sk/stranky/return-form.htm (vyberte možnosť "vrátenia tovaru").

  3. Tovar bude doručený späť na sklad nepoužitý, nepoškodený a v originálnom obale.

  4. Adresa pre odoslanie vráteného tovaru:užité, nepoškozené a v originálním obalu.
    GOLD SPORT s.r.o.
    Nový Svět 629
    Harrachov
    512 46
    Česká republika

 

2.   Ak mi vybraná veľkosť nesedí, môžem ju vymeniť?

Áno, u nás je možné tovar vymeniť. Postupujte nasledovne:

  1. V našom eshope objednajte čo najskôr požadovanú správnu veľkosť daného výrobku.

  2. Pôvodný tovar vráťte štandardným spôsobom popísaným vyššie v časti "Môžem tovar vrátiť".

  3. Po obdržaní vráteného tovaru Vám čo najrýchlejšie prevedieme na Váš účet peniaze za chybne zakúpený tovar. Novo správne objednanú veľkosť / dĺžku tovaru Vám zašleme obratom (nečakáme teda na vrátenie pôvodného tovaru, ktorý ste chybne vybrali). Spôsob dopravy a úhrady novo vybraného tovaru záleží na Vašom výbere v novej objednávke.

 

3.   Môžem tovar vrátiť aj po vianočných sviatkoch?

U nás nie je problém zakúpiť tovaru teraz a vrátiť ho po Vianociach, ak splníte nasledujúce podmienky:

  1. Do poznámky k objednávke napíšete, že sa jedná o vianočný darček.

  2. Tovar vrátite čo najskôr po vianočných sviatkoch (odošlite ho najneskôr druhý pracovný deň po vianočných sviatkoch).

  3. Vyplníte formulár na https://www.eski.sk/stranky/return-form.htm (vyberte možnosť "vrátenia tovaru").

  4. Tovar bude doručený späť na sklad nepoužitý, nepoškodený a v originálnom obale.

  5. Adresa pre odoslanie vráteného tovaru:  
    GOLD SPORT s.r.o.
    Nový Svět 629
    Harrachov
    512 46
    Česká republika

 

4.   Ako reklamovať chybný výrobok?

Reklamovaný tovar odošlite späť k nám spolu so sprievodným listom. Reklamačný poriadok aj formulár pre vygenerovanie sprievodného listu nájdete na https://www.eski.sk/stranky/reklamacny-poriadok.htm.

Adresa pre odoslanie reklamovaného tovaru:
GOLD SPORT s.r.o.
Nový Svět 629
Harrachov
512 46
Česká republika

Prosíme, počítajte s nasledujúcimi podmienkami reklamácie tovaru:

  1. 30-dňová zákonná lehota na vybavenie reklamácie sa počíta od doručenia tovaru na vyššie uvedenú adresu nášho skladu,

  2. po odbornom posúdení môže byť reklamácia uznaná alebo zamietnutá,

  3. v prípade uznania reklamácie nie je možné zvoliť Vami preferovaný spôsob riešenia. Uznávaná reklamácia je riešená vrátením peňazí na Váš bankový účet alebo výmenou za nový tovar alebo opravou reklamovaného tovaru.

  

5.   Ako mi budú doručené darované skipasy?

Skipasy zadarmo je možné získať v našom eshope pri splnení podmienok danej akcie (pozri https://www.eski.sk/stranky/skipasy-zadarmo.htm).
Vouchery na skipasy zadarmo sú následne zasielané v elektronickej podobe spoločne s faktúrou za nákup v našom eshope. Vouchery sú priamo súčasťou faktúry, a to na jej druhé a ďalších stranách.
Ak vám správa alebo príloha nedorazila, potom je pravdepodobné, že ich odstránil Váš antivírusový program alebo poštový klient, prípadne boli presunuté do nevyžiadanej pošty.
Ak budete mať ďalšie otázky k akcii Skipasy zadarmo zasielajte je spolu s prípadnou predchádzajúcou emailovou korešpondenciou v tejto veci na adresu martin@levnelyze.cz.

 

6.   Prečo moja objednávka trvá niekedy dlhšiu dobu, než bolo stanovené?

Našim cieľom je ponúknuť zákazníkom pokiaľ možno čo najširšiu ponuku zimných športových potrieb. Avšak niektoré neštandardné lyže, lyžiarky, helmy atď. a nie celkom bežné veľkosti sú vyrábané a dodávané výrobcom či distribútorom v obmedzenom množstve. Často sú i priamo na zákazku vyrábané a preto niekedy dochádza k oneskoreniu pri následnom dodaní zákazníkovi. Buď v dôsledku čakania na vyrobenie výrobku, alebo pretože sme ho objednali priamo pre Vás zo vzdialenejšieho skladu v Európe, kde bol ešte k dispozícii.

Náš tím vždy usilovne pracuje na čo najrýchlejšom dodaní, napriek tomu však predĺženie dodacej lehoty v niektorých z vyššie uvedených prípadov nedokážeme ovplyvniť.

 

7.   Prečo ponúkame lyžiarky vždy po dvoch číslach napríklad 27 a 27,5?

Číslovanie lyžiarskych topánok je uvedené v dvoch veľkostiach. Každá dvojica čísel má rovnaký rozmer skeletu aj vnútornej topánky. Jediný rozdiel je vo vnútornej výstelke, kde pre menšiu veľkosť sa dáva silnejšia stielka v prstovej časti a pre väčšiu veľkosť slabšia. V balení sú obe stielky, topánky si teda vložením správne stielky doupravíte podľa Vašej potreby.

Velikost lyžáků - 750x150px.png
 

8.   V čom spočíva služba nastavenie bicykla?

Pri objednaní služby "nastavenie bicykla" obdržíte Vami zakúpený bicykel takmer pripravený k jazde. Nastavené budú brzdy, prešmykovača, vycentrované kolesá a nafúknuté duše. Vzhľadom na podmienky prepravných (kuriérskych) spoločností treba po rozbalení zásielky namontovať na bicykli ešte sedlo, predné bicykel a riadidlá.

Každý výrobca po prejdení niekoľkých kilometrov odporúča prehliadku bicykla a prípadne dotiahnutie povolených skrutiek a spojov. Počas prepravy kuriérom sa výnimočne môže stať, že prešmýkač či brzdy bude potrebné znovu nastaviť.

 

9.   Kedy môžem zaplatiť svoju objednávku prevodom?

Akonáhle Vám emailom zašleme faktúru. Jej súčasťou bude aj číslo nášho bankového účtu. Faktúru Vám odošleme v okamihu, keď Vami objednaný tovar príjmeme na sklad. Na základe tejto faktúry Vás prosíme o úhradu objednávky. Pokiaľ chcete odoslanie objednaného tovaru k Vám urýchliť, zašlite nám na email dotaz@levnelyze.cz potvrdenie o vykonanej platbe z Vášho internetového bankovníctva vo formáte PDF. Z našej strany potom tovaru vyexpedujeme v čo najkratšom možnom termíne. Zároveň je však nutné počítať s tým, že termín príjmu Vami objednaného tovaru na náš sklad je závislý na rýchlosti doručenia od distribútora (väčšinou 2 - 7 pracovných dní).