Kross Earth 3.0 je prirodzeným pokračovaním vývoja nižších modelov XC. Je to tiež prirodzený vývoj pre každého cyklistu, ktorý hľadá pokročilejší design do všetkých poveternostných podmienok. K vytvoreniu bicykla v Kross využili skúsenosti ich pretekárov združených v KROSS Racing Teamu. Ich tipy a rady, ktoré boli pravidelne upravované Svetovým pohárom XC, umožnili vytvoriť s drobnými kompromismi, stroj prispôsobený výzvam, ktorým čelia amatéri na rôznych závodných trasách.
Vstúpne do roku 2022 s novou verziou KROSS Earth 3.0 vybavenou ešte výkonnejšími komponentmi ako minuloročná verzia. Je to hlavne nová generácia pohonu Shimano XT, ktorá je najobľúbenejšia u amatérskych cyklistov. Verzia M9100 využíva rovnaké technológie ako špičkové Shimano XTR - takže si môžete užiť vysoko kvalitnú povrchovú úpravu, 12 rýchlostných stupňov a ešte lepšiu spojku reťaze.
Veľkosť kolies: | 29" |
Boost 12x148 - 6mm širší náboj a širšie rozmiestnenie lúčov zvyšuje tuhosť kolesa. Odstup reťaze je 3mm čo ponecháva väčšie miesto pre plášte a rám, čo umožňuje montáž 3" plášťov.
D84 Carbon SL je ľahká závodné zlúčenina karbónu. D znamená dvojitý karbónový materiál T800S a M40J, ktorý je kombinovaný s nanohliníkovou živicou. Rám je výnimočne tuhý pri pôsobení horizontálnych síl, zároveň ale absorbuje vibrácie. Extrémne nízka hmotnosť a závodné tuhá konštrukcia uspokojí väčšinu najnáročnejších pretekárov.
Záruka veľkej brzdnej sily a dobrej modulácii aj v tých najnáročnejších podmienkach, vydrží oveľa dlhšie ako tradičné brzdy.
Vedenie kabeláže vnútrajškom trubiek zvyšuje životnosť laniek a bowdenov, chráni ich pred blatom, pieskom a dažďom. Pomáha tiež ušetriť vzácne gramy a dosiahnuť bezchybný, športovo-profesionálny charakter bicykla.
Technológia, kedy kotúčovú brzdu montujeme priamo na rám bez ďalších medziprvkov. Tento systém má pozitívny vplyv na silu a presnosť brzdenia ale aj hmotnosť. Ďalšou výhodou je lepšie vedenie tepla, vďaka ktorému nedochádza počas dlhého brzdenia k znižovaniu efektivity.
Ložiská, umiestnené vo vnútri, zvyšujú účinnosť šliapania, ich opotrebenie sa znižuje a vytvára sa lepší prenos riadiacej sily na koleso.
Vytvorili sme systém výmenných výpadok v záujme ochrany našich rámov, ako len je to možné. V prípade poškodenia je možné ich ľahko a rýchlo vymeniť. Aby sa minimalizovalo poškodenie rámu, výpadky sa pripevňujú skrutkami a špeciálnymi maticami.
Kužeľovitý rám hlavy s postupne sa meniacim priemerom od 1 1/8 " hore a 1,5" dole. Väčší priemer v spodnej časti poskytuje zvýšenú trvanlivosť, rovnako ako tuhosť, ktorá vedie k väčšej presnosti pri riadení.
TRUNNION je moderný systém upevnenia tlmiča k rámu. Vďaka tomu je tlmič kratší pri zachovaní rovnakej hodnoty zdvihu.